Customer Support - Kvalificerat kundstöd, lagefterlevnadsverktyg

2018-01-10

Kvalificerat kundstöd, lagefterlevnadsverktyg

Vill du hjälpa våra kunder inom näringsliv och förvaltning med Notisums webbaserade informationslösningar för lagefterlevnad? Över 1 000 kunder i Sverige ska bli fler och till de kunder vi redan har vill vi ge marknadens bästa support. Din arbetsplats ligger i ett trevligt kontor med bästa adress i Malmö.

Arbetsuppgifter

I arbetet med kvalificeradt kundstöd/Customer Support har du kontakt med såväl nya som befintliga kunder. Du tar ett helhetsgrepp om vår kundsupport och arbetar med användarfrågor samt konfiguration och strukturering av nya och befintliga kundkonton i vårt lagefterlevnadsverktyg. Arbetet sker i dialog med våra kunder och du hjälper dem löpande per mejl, telefon eller ute hos kund vid behov.

Du arbetar strukturerat och självgående med hjälp från kollegorna på försäljning, teknisk support och juridik. För att lyckas behöver du tycka om kontakten med människor och vara flexibel. Ditt intresse för att göra goda affärer genom nöjda kunder är grunden för ditt dagliga arbete. Hos kunderna möter du kvalificerade specialister som har stor nytta av de digitala verktyg vi tillhandahåller.

Kvalifikationer

Vi söker dig med grundläggande högskoleutbildning som har god datorvana och tekniska allmänkunskaper, vilket krävs för att förstå och effektivt kunna använda våra kvalificerade lagbevakningsverktyg. Erfarenhet inom Salesforce är meriternade.

Har du en naturvetenskaplig bakgrund, gärna med inriktning mot miljö och erfarenhet av ledningssystem för kvalitet och miljö, så kommer du att ha lättare att komma in i arbetet.

Vi har kunder även i Danmark så kan du prata och skriva danska är detta positivt.

Mer information

Om Notisum

Notisum AB är ett informationsförlag som grundades 1996 och som idag tillhör Karnov Group. Karnov Group kombinerar juridisk expertis med innovativa internettjänster för att ge yrkesverksamma tillgång till exakt den information de behöver - när de behöver den.

Notisum har lagbevakning som specialitet, med många kunder i segmentet miljö-, arbetsmiljö- och kvalitetscertifierade organisationer.

Abonnemangsprodukterna är moderna internettjänster med stor flexibilitet och ett oslagbart bevakat informationsinnehåll. Vi har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Placering:

Malmö

Anställningsform:

6 månaders provanställning och i förlängning tillsvidareanställning

Lön:

Månadslön efter överenskommelse

Tillträde:

Enligt överenskommelse

Information om tjänsten:

08-622 14 46

Nyckelord:

miljö, arbetsmiljö, ISO 14001, ledningssystem, lagbevakning, kundkontakt, utbildning, försäljning, kundsupport, Salesforce

Välkommen att höra av dig till oss med din ansökan senaste 31 januari. Intervjuer hålls löpande.

Ansökan

Du ansöker till jobbet som Kundtjänstmedarbetare hos NOTISUM AB i Malmö genom att kontakta företaget på något av följande sätt.

NOTISUM AB
Lundbergsgatan 2
21751 Malmö

Till webb­ansökan 

Mer information