Orderadministratör/orderhandläggare till TePe Nordic!

2019-07-10

Är du en noggrann och handlingskraftig person som brinner för kvalitativ kundservice? Har du erfarenhet av orderhantering inom Norden samt utanför EU? Då kan du vara den vi söker!

Du kommer att ingå i kundserviceteamet som arbetar med den nordiska marknaden i sälj- och marknadsbolaget TePe Nordic AB. Tjänsten innebär att ta emot order via mail, telefon och portaler samt att följa dessa till slutleverans. Du kommer boka transporter och ta fram frakthandlingar till order utanför EU och även hantera kunders frågor gällande till exempel produkter, beställningar och leveransavvikelser. Du har en central och viktig roll där du måste agera spindeln i nätet mellan kontoret, produktionsplanerare och lagerpersonal.

Tjänsten kan vara såväl på heltid måndag-fredag, men det finns även möjlighet till deltidsarbete 3–4 dagar/vecka och innebär fasta arbetstider 8-16.30. Mer konkret omfattning diskuteras vid intervju. Tidsperiod är september-december, eventuellt någon vecka in i januari.

Du kommer att vara anställd av StudentCOnsulting, men uthyrd till TePe Nordic. Tjänsten startar 2 september, men vi jobbar löpande med urval och intervjuer. Sök därför redan idag!

Din profil

Vi söker dig med tidigare erfarenhet av orderhantering från beställning till leverans inom norden och utanför EU. Du har goda systemkunskaper och lätt för att lära dig nya system. Du trivs med att arbeta i en föränderlig miljö i ett team där alla tar gemensamt ansvar för att ge kundservice av högsta kvalitet. Som person måste du vara noggrann och ha ett strukturerat arbetssätt. Du är en ”doer” som har förmågan att såväl se vad som behöver göras som att slutföra arbetsuppgifterna. Du är duktig på att prioritera och kan vara flexibel när det behövs. Inom teamet är det högt i tak och det är viktigt att du är öppen och tydlig i din kommunikation såväl internt som externt.

Meriterande är om du har kunskaper i danska eller finska språket. Är du bekant med TePes produkter sedan innan och har vana av affärssystemet Jeeves så är även det meriterande för tjänsten.

Mer information

Om företaget

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Ansökan

Du ansöker till jobbet som Ordermottagare hos StudentConsulting i Malmö genom att kontakta företaget på något av följande sätt.

StudentConsulting
Grynbodgatan 3
21133 Malmö

Om du har frågor angående detta extrajobb kan du kontakta någon personerna i tabellen nedan för mer information.

NamnTelefonnummerMobilnummerEpost
Team Malmö Kundservice/Administrationmalmo.kundservice.administration@studentconsulting.com

Till webb­ansökan 

Mer information