Customer Success & Back Office

Publiceringsdatum: 2025-10-28

Funderar du på att söka jobb inom administration, ekonomi, juridik? Cloudgruppen Sverige AB är på jakt efter en skicklig kundtjänstmedarbetare och du kan vara rätt person för jobbet. Cloudgruppen Sverige AB behöver någon som vill arbeta heltid. Om du är tillgänglig för tills vidare, ta en titt på denna jobbannons.

Att bo i närheten av Malmö kan vara en fördel för denna position, så om du redan bor i området bör du överväga att söka jobbet. Cloudgruppen Sverige AB söker för närvarande efter ambitiösa individer som vill utvecklas i rollen som kundtjänstmedarbetare. Kolla in deras ledig tjänst och se om du har vad som krävs för att bli en del av deras team. Har du vad som krävs för att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Cloudgruppen Sverige AB? Ansök innan torsdag den sextonde april 2026 och ta reda på det!


Jobbannons

Malmö – titta hit! Vi söker nästa stjärna till vårt Customer Success & Back Office-team

Cloudgruppen är en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT- och kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer erbjuder vi helhetslösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på det de gör bäst – sin egen verksamhet.

Nu söker vi nya kollegor till vårt kontor i Malmö som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen!

Om oss

Vi är ett engagerat och kunnigt team med lång erfarenhet inom telefoni och IT. Hos oss får du arbeta i ett företag med korta beslutsvägar, stark gemenskap och stort fokus på utveckling.

Liten som stor – vi värdesätter alla!

Rollen – Customer Success & Back Office

I rollen som Customer Success & Back Office-representant är du en central del i både kundresan och säljprocessen. Du arbetar nära våra kunder och vårt säljteam för att skapa en smidig och professionell helhetsupplevelse – från första kontakt till färdig leverans.

Arbetet innebär en kombination av kundkontakt, administrativt arbete och intern support. Du är både företagets röst utåt och det viktiga navet internt som får saker att hända.

Dina huvudsakliga ansvarsområden:
  • Hantera kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt
  • Ge service och support i världsklass och bygga långsiktiga kundrelationer

  • Registrera ordrar, administrera avtal och säkerställa att alla detaljer blir rätt från start

  • Stötta våra säljare internt i deras affärer – från avtalssignering till färdig leverans

  • Samarbeta med övriga team för att snabbt och effektivt lösa kundernas utmaningar

  • Bidra till att förbättra våra processer och skapa ännu bättre kundupplevelser

    Vi söker dig som:

    Vi tror att rätt personlighet, engagemang och vilja att lära sig väger tyngre än tidigare erfarenhet. Vi letar efter dig som tycker om att ha många bollar i luften, gillar att hjälpa andra och trivs i en roll där kundkontakt och administration går hand i hand.

    Du har:
  • Stark kommunikationsförmåga, både skriftligt och muntligt
  • Erfarenhet av kundservice, administration eller liknande roller

  • Förmåga att arbeta strukturerat, noggrant och lösningsorienterat

  • En positiv attityd och lätt för att samarbeta i team

  • Initiativförmåga och en vilja att alltid överträffa förväntningar

  • Du är organiserad och ansvarsfull, men också kreativ och nyfiken. Du följer rutiner när det behövs – och vågar tänka nytt när det gynnar kunden eller teamet.

    Krav:
  • Mycket god svenska och engelska, i både tal och skrift
  • God datorvana och vilja att lära dig nya system

  • Förmåga att trivas i en snabbrörlig miljö där dagarna varierar

    Vi erbjuder:
  • Fast månadslön och förmåner
  • En positiv och familjär arbetsmiljö

  • Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget

  • Grundlig introduktion och löpande stöd i rollen

  • Heltidstjänst

    Ansökan

    Ansök enkelt genom att skicka in ditt CV och en kort motivering till varför du tror att vi är rätt matchning för varandra.

    Rekrytering sker löpande – vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

    Om jobbet

    Antal tjänster1
    ArbetstidHeltid
    FöretagsnamnCloudgruppen Sverige AB
    LönFast månads- vecko- eller timlön
    OmfattningTills vidare
    Organisationsnummer5565839627
    Typ av anställningVanlig anställning
    YrkeKundtjänstmedarbetare
    YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

    Ansökan

    Cloudgruppen Sverige AB söker en person till denna tjänst som kundtjänstmedarbetare med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Cloudgruppen Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2026-04-16.

    Källa: Arbetsförmedlingen

    Till webb­ansökan »
    Relaterade jobb

    Kvalitetssamordnare 50%

    Studieförbundet Medborgarskolan söker en person till tjänsten som backofficepersonal i Malmö.

    2025-10-30

    Mer info

    Min Doktor söker Senior Back-end developer

    MD International AB (publ) söker en person till tjänsten som backend-utvecklare i Malmö.

    2025-10-24

    Mer info

    Backendutvecklare till ledande HealthTech-aktör

    QLSE by Qgroup AB söker en person till tjänsten som backend-utvecklare i Malmö.

    2025-10-13

    Mer info