Orderadministratör / Ordermottagare / Kundsupport / Kundtjänstmedarbetare

Publiceringsdatum: 2021-01-12

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med en tjänstgöringsgrad om 75% som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ESD-Center. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

ESD-Center är en samarbetspartner till företag inom tillverkning av kretskort och elektronik. Deras ambition och målsättning är att hjälpa sina kunder att vara effektiva, konkurrenskraftiga och lönsamma genom att erbjuda marknadens bredaste sortiment av kvalitetssäkrade ESD-produkter såsom emballage, instrument, personligt skydd samt andra produkter som ska användas inom ett så kallat EPA-område. Till deras sortiment hör även produktionsutrustning och processmaterial för tillverkning av kretskort och elektronik.

ESD-Center har idag ca 15 anställda och omsätter ca 80MSEK. Huvudkontoret med administration, logistik och lager finns i ljusa fräscha lokaler i Malmö dit tjänsten är tänkt att tillsättas. De växer och stärker därför nu upp sitt team med en kundtjänstmedarbetare.

Arbetsuppgifter

Du arbetar i en kombinerad orderadministratör och kundsupport roll, vilket innebär varierande arbetsuppgifter som att supportera såväl kunder som kollegor. Ärenden som du hanterar från kunder sker både via mail samt inkommande och utgående samtal där frågorna kan röra allt från orderstatus, ordermottagning, leveranstider samt produktinformation. Utöver detta stöttar upp dina kollegor i diverse administrativa uppgifter och har ansvar för bland annat inköp till lager. Du agerar spindeln i nätet och ligger hela tiden ett steg före för att säkerställa att leveransflödet fungerar samt att kunderna får förstklassig service. Du har hela tiden ett nära samarbete med övriga avdelningar där kommunikation är a och o.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

  • Avslutad gymnasial utbildning
  • Erfarenhet från att arbeta i en administrativ och/eller servicerelaterad roll
  • Erfarenhet av att använda dator och telefon som huvudverktyg
  • Erfarenhet av affärssystemet Pyramid är starkt meriterande
  • Erfarenhet av att arbeta med inköp, offerter och oderregistrering är meriterande
  • Att du uttrycker dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska är ett krav.

Vi söker dig som har ett genuint intresse för att prata med samt hjälpa kunder. Du har förmåga att skapa ett stort förtroende i kontakt med andra och uttrycker dig pedagogiskt, lättförståeligt och givetvis på ett serviceinriktat sätt. Du ingår i ett sammansvetsat team med en trevlig kultur där ni arbetar tätt tillsammans men du tar samtidigt ansvar för dina egna arbetsuppgifter. Därmed är det viktigt att du har lätt för att samarbeta. Vidare har du ett flexibelt förhållningssätt och kan hålla många bollar i luften samtidigt som du kan arbeta strukturerat och noggrant med administrativa kontorsuppgifter. Vi tror att du har en god fallenhet för att bygga relationer till andra, såväl till dina kollegor som med kunder.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Plats: Malmö

Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: admin, administration, support, kundsupport, kundtjänst, orderadministratör, ordermottagare, inköpsassistent, inköp, oderhantering, order, administratör, logistik, leverans, heltid, Malmö

Om jobbet

Typ av anställningVanlig anställning
ArbetstidHeltid
Omfattning6 månader eller längre
LönFast månads- vecko- eller timlön
YrkeOrdermottagare

Ansökan

Bravura Sverige AB söker en person till denna tjänst som ordermottagare med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som ordermottagare hos Bravura Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2021-02-07.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Kundtjänst / Kundsupport / Kundservice till Kreta

Bravura Sverige AB söker en person till tjänsten som kundtjänstmedarbetare i Malmö.

2020-09-28

Mer info

Kundtjänst / Kundsupport / Kundservice till Kreta

Bravura Sverige AB söker en person till tjänsten som kundtjänstmedarbetare i Malmö.

2020-11-06

Mer info

Kundtjänst / Kundsupport / Kundservice till Kreta

Bravura Sverige AB söker en person till tjänsten som kundtjänstmedarbetare i Malmö.

2020-11-13

Mer info