Är du vår nya Office & Communications Coordinator?

Publiceringsdatum: 2025-12-02

Har du övervägt att arbeta inom administration, ekonomi, juridik-branschen? Nu har du chansen att börja jobba som administrativ assistent hos Europart i Sverige AB. Europart i Sverige AB söker en medarbetare på heltid som vill arbeta tills vidare. Kan det vara du?

Platsen där jobbet finns ledigt är i Malmö. Europart i Sverige AB söker för närvarande efter ambitiösa individer som vill utvecklas i rollen som administrativ assistent. Kolla in deras ledig tjänst och se om du har vad som krävs för att bli en del av deras team. Här är chansen att bli en del av Europart i Sverige AB och jobba som administrativ assistent! Ansök senast tisdag den sextonde december 2025.


Jobbannons

EUROPART strävar alltid efter att ha de bästa medarbetarna och nu har du chansen att bli en del av vårt team! Vi tror att samarbete är nyckeln till framgång och arbetar kontinuerligt för att stärka teamkänslan och trivseln. Vi värdesätter våra medarbetare och sätter högt värde på att skapa en arbetsmiljö som främjar gemenskap, utveckling och innovation. Tillsammans skapar vi möjligheter!

Europart söker en strukturerad och kommunikativ administrativ koordinator till vårt svenska huvudkontor i Malmö! Är det du?

Om jobbet

Som administrativ koordinator (Office & Communications Coordinator) blir du en nyckelperson i vår nordiska organisation. Du kommer att ansvara för att hålla ihop den dagliga administrationen, koordinera interna processer och säkerställa att kommunikationen fungerar smidigt mellan våra team i Norden. Rollen är bred och varierande, med fokus på att skapa ordning och effektivitet. Du rapporterar till vår Head of HR & Communication Nordic och samarbetar nära HR, Operations och ekonomiavdelningen.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

  • Hantera kontorsadministration och stödja ledningen i Malmö.
  • Koordinera interna möten, event och kommunikationsflöden.
  • Stötta med dokumentation, rapportering och enklare ekonomiadministration.
  • Vara kontaktperson för interna och externa frågor kopplat till Office.
  • Upprätthålla administration och underhåll av våra intranät i respektive land.
  • Skapande av kommunikationsstrategi och genomförande av insatser.
  • Koordinering och samordning av interna utbildningsinsatser, samt kompetensbank.
  • Samarbeta med kollegor i Sverige, Danmark och Finland, men även på koncernkontoret i Tyskland.

Vad söker vi?

Vi söker dig som:

  • Har erfarenhet av administrativt arbete, gärna med inslag av kommunikation och koordinering.
  • Är strukturerad, serviceinriktad och trivs med att ha många bollar i luften.
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du har även förståelse för danska.
  • Är van vid att arbeta med Office-paketet och andra digitala verktyg.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll i ett internationellt och marknadsledande företag där du blir en del i ett framgångsrikt team. Vi är ett kundorienterat företag med fokus på service och kvalitet. Vårt företag befinner sig i en expansiv fas och vi vill gärna utvecklas tillsammans med våra medarbetare. Villkor enligt gällande kollektivavtal.

  • En spännande och utvecklande roll i ett stabilt och expansivt företag.
  • Möjlighet att arbeta med marknadsledande produkter och lösningar.
  • En trevlig arbetsmiljö med engagerade kollegor.
  • Stöd och utbildning för att utvecklas i din roll och nå dina mål.
  • En positiv företagskultur där vi värdesätter mångfald, samarbete och utveckling

Om oss

EUROPART Group är Europas ledande leverantör av reservdelar, verktyg och tillbehör för nyttofordon, bussar, skåpbilar och specialfordon. Med ett omfattande sortiment på över 400 000 delar och en stark närvaro på marknaden i 28 länder och 300 försäljningsställen, erbjuder vi produkter och lösningar som våra kunder kan lita på. Dessutom har EUROPART kvalitetsprodukter av vårt eget märke EUROPART Premium Parts med över 7 500 tillgängliga delar.

Välkommen till EUROPART - där din framgång är vår framgång!

Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till oss snarast. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Din kontaktperson för denna rekrytering

Denise Hallbäck, d.hallback@europart.net, +46 40 65 66 031

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnEuropart i Sverige AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5565928776
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeAdministrativ assistent
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Europart i Sverige AB söker en person till denna tjänst som administrativ assistent med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som administrativ assistent hos Europart i Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2025-12-16.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Är du vår nya säljare på Dogman & Friends Bernstorp

AB Dogman söker en person till tjänsten som butikssäljare, fackhandel i Malmö.

2025-11-11

Mer info

Är du vår nya stjärna?

Kundkontakter Helsingborg AB söker en person till tjänsten som abonnemangsförsäljare i Malmö.

2025-11-20

Mer info

Är du vår nya kollega?

Kundkontakter Helsingborg AB söker en person till tjänsten som abonnemangsförsäljare i Malmö.

2025-10-09

Mer info