Publiceringsdatum: 2025-12-02
Har du övervägt att arbeta inom administration, ekonomi, juridik-branschen? Nu har du chansen att börja jobba som administrativ assistent hos Europart i Sverige AB. Europart i Sverige AB söker en medarbetare på heltid som vill arbeta tills vidare. Kan det vara du?
Platsen där jobbet finns ledigt är i Malmö. Europart i Sverige AB söker för närvarande efter ambitiösa individer som vill utvecklas i rollen som administrativ assistent. Kolla in deras ledig tjänst och se om du har vad som krävs för att bli en del av deras team. Här är chansen att bli en del av Europart i Sverige AB och jobba som administrativ assistent! Ansök senast tisdag den sextonde december 2025.
EUROPART strävar alltid efter att ha de bästa medarbetarna och nu har du chansen att bli en del av vårt team! Vi tror att samarbete är nyckeln till framgång och arbetar kontinuerligt för att stärka teamkänslan och trivseln. Vi värdesätter våra medarbetare och sätter högt värde på att skapa en arbetsmiljö som främjar gemenskap, utveckling och innovation. Tillsammans skapar vi möjligheter!
Europart söker en strukturerad och kommunikativ administrativ koordinator till vårt svenska huvudkontor i Malmö! Är det du?
Som administrativ koordinator (Office & Communications Coordinator) blir du en nyckelperson i vår nordiska organisation. Du kommer att ansvara för att hålla ihop den dagliga administrationen, koordinera interna processer och säkerställa att kommunikationen fungerar smidigt mellan våra team i Norden. Rollen är bred och varierande, med fokus på att skapa ordning och effektivitet. Du rapporterar till vår Head of HR & Communication Nordic och samarbetar nära HR, Operations och ekonomiavdelningen.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Vi söker dig som:
Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll i ett internationellt och marknadsledande företag där du blir en del i ett framgångsrikt team. Vi är ett kundorienterat företag med fokus på service och kvalitet. Vårt företag befinner sig i en expansiv fas och vi vill gärna utvecklas tillsammans med våra medarbetare. Villkor enligt gällande kollektivavtal.
EUROPART Group är Europas ledande leverantör av reservdelar, verktyg och tillbehör för nyttofordon, bussar, skåpbilar och specialfordon. Med ett omfattande sortiment på över 400 000 delar och en stark närvaro på marknaden i 28 länder och 300 försäljningsställen, erbjuder vi produkter och lösningar som våra kunder kan lita på. Dessutom har EUROPART kvalitetsprodukter av vårt eget märke EUROPART Premium Parts med över 7 500 tillgängliga delar.
Välkommen till EUROPART - där din framgång är vår framgång!
Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till oss snarast. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Denise Hallbäck, d.hallback@europart.net, +46 40 65 66 031
| Antal tjänster | 1 |
|---|---|
| Arbetstid | Heltid |
| Företagsnamn | Europart i Sverige AB |
| Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
| Omfattning | Tills vidare |
| Organisationsnummer | 5565928776 |
| Typ av anställning | Vanlig anställning |
| Yrke | Administrativ assistent |
| Yrkesområde | Administration, ekonomi, juridik |
Europart i Sverige AB söker en person till denna tjänst som administrativ assistent med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som administrativ assistent hos Europart i Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2025-12-16.
Källa: Arbetsförmedlingen
AB Dogman söker en person till tjänsten som butikssäljare, fackhandel i Malmö.
2025-11-11
Mer infoKundkontakter Helsingborg AB söker en person till tjänsten som abonnemangsförsäljare i Malmö.
2025-11-20
Mer infoKundkontakter Helsingborg AB söker en person till tjänsten som abonnemangsförsäljare i Malmö.
2025-10-09
Mer info