Projektadministratör till vår kund i Malmö

Publiceringsdatum: 2025-09-09

Letar du efter anställning inom administration, ekonomi, juridik? Det är nu möjligt för dig att få jobb som administratör hos Quest Consulting Sverige AB. Sök nu om du är intresserad av att arbeta heltid hos Quest Consulting Sverige AB under 3 månader – upp till 6 månader. De letar just nu efter nya medarbetare.

Malmö är platsen där denna position är ledig. Quest Consulting Sverige AB har just nu en ledig tjänst som administratör. Om du vill ta din karriär till nästa nivå, ta en titt på deras jobbannons och se om jobbet passar dig! Sök jobbet som administratör hos Quest Consulting Sverige AB och ta chansen att ta din karriär till nästa nivå. Ansök senast tisdag den sextonde september 2025.


Jobbannons

Uppdragsbeskrivning

För vår kunds räkning söker vi nu efter senior projektadministratör. Som projektadministratör är du en nyckelperson i projektets dagliga arbete och ansvarar för att stötta programledaren, programledningen och projektteamen med administrativa, organisatoriska och kommunikativa uppgifter. Du bidrar till att skapa struktur, effektivitet och tydlighet i programmets genomförande. Kunden bedriver ett IT-program vid namn och resultatet av projektet ska leda till ett nytt systemstöd för Affärsområde Serviceresor.

Rollen kräver 100% närvaro på plats i Malmö.

Huvudsakliga ansvarsområden:

  • Hantera och uppdatera projektets dokumentation, inklusive projektplaner, protokoll, rapporter och andra styrande dokument.
  • Koordinera och boka möten, föra mötesanteckningar samt följa upp åtgärdspunkter.
  • Sköta tidsplanering och kalenderhantering, inklusive påminnelser och deadlines.
  • Fungera som en samordnande länk mellan programmets olika intressenter och teammedlemmar.
  • Säkerställa att kommunikationen inom programmet är tydlig, korrekt och professionell.
  • Stödja programledaren i uppföljning av aktiviteter, resurser och eventuella avvikelser.

Kvalifikationer:

  • God förmåga att hantera dokumentation, vilket innefattar att skapa, uppdatera och arkivera projektplaner, protokoll, rapporter och andra relevanta dokument.
  • Förmåga att koordinera möten genom att boka tider, föra mötesanteckningar och följa upp åtgärdspunkter.
  • God vana vid tidsplanering, inklusive hantering av kalendrar, deadlines och påminnelser.
  • Tydlig och professionell kommunikation, både skriftlig och muntlig, särskilt via e-post, i rapporter och under möten.
  • God språkkompetens, där svenska är det primära språket i både intern och extern kommunikation.

Personliga egenskaper:

  • God samarbetsförmåga och förmåga att fungera som en samordnande länk mellan projektmedlemmar och intressenter.
  • Noggrannhet för att undvika misstag i dokumentation och uppföljning.
  • Flexibilitet för att kunna hantera förändringar och omprioriteringar i projektets gång.
  • Initiativförmåga att självständigt ta tag i uppgifter och föreslå förbättringar där det behövs.
  • Lyhördhet för att uppfatta och förstå även de behov som inte alltid är uttalade.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.  

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnQuest Consulting Sverige AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning3 månader – upp till 6 månader
Organisationsnummer5569456659
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeAdministratör
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Quest Consulting Sverige AB söker en person till denna tjänst som administratör med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som administratör hos Quest Consulting Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2025-09-16.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Säkerhetskoordinator till vår kund i Malmö

Experis AB söker en person till tjänsten som säkerhetsingenjör i Malmö.

2025-09-02

Mer info

Medarbetare till vår bemanningspool inom lager i Malmö

Rosénssons Consulting AB söker en person till tjänsten som butikssäljare, dagligvaror/medarbetare, dagligvaror i Malmö.

2025-07-18

Mer info

Kundsupportmedarbetare till kund i Malmö

Manpower AB söker en person till tjänsten som kundtjänstmedarbetare i Malmö.

2025-08-28

Mer info