Publiceringsdatum: 2025-10-14
Är du på jakt efter en karriär inom administration, ekonomi, juridik? Nu har du chansen att börja jobba som backofficepersonal hos Adecco Sweden AB. Adecco Sweden AB söker för närvarande efter personal på heltid för en tjänst 6 månader eller längre. Kolla in deras jobbannons för mer information.
För detta jobb är Malmö den angivna tjänsteorten. Adecco Sweden AB har just nu en ledig tjänst som backofficepersonal. Om du vill ta din karriär till nästa nivå, ta en titt på deras jobbannons och se om jobbet passar dig! Sök jobbet som backofficepersonal hos Adecco Sweden AB och ta chansen att ta din karriär till nästa nivå. Ansök senast söndag den tjugosjätte oktober 2025.
Du kommer att vara en del av en internationell skatteavdelning med fokus på internationell individbeskattning. I ditt arbete kommer du arbeta med skattekonsulterna i Stockholm, Malmö och Göteborg. Du kommer ingå i ett team vars uppdrag är att bistå internationella företag med skatterelaterade frågor i samband med att deras medarbetare flyttar utomlands i tjänsten. Arbetet består av specifika och standardiserade arbetsmoment som dock kräver ett metodisk och analytiskt arbetssätt. Det kan t.ex. vara insamling av underlag, registrering i olika system samt upprättande av inkomstdeklarationer. Du kan även komma att ha direktkontakt med företagens medarbetare.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid eller deltid (minst 50%) och kan styras utefter din tillgänglighet. Uppdraget förväntas starta så snart som möjligt och löper initialt till 30 juni 2026, med goda möjligheter till en förlängning av konsultuppdraget. Du utgår från kontoret som ligger i centrala Malmö.
Vi söker en social och positiv person som har enkelt att skapa nya relationer. I uppdraget krävs stresstålighet och en förmåga att kunna prioritera och hantera olika arbetsmoment utan att tumma på noggrannhet och kvalitet. Det är viktigt att du är en lagspelare och att du sätter gruppens gemensamma resultat framför dina egna. Arbetslivserfarenhet från serviceyrken är meriterande, gärna inom sälj, restaurang, hotell, vård och omsorg eller kundtjänst/helpdesk.
Vi söker dig som är nyutexaminerad jurist eller ekonom eller som är i slutfasen av dina studier. Det är viktigt att du är flexibel och har möjlighet att arbeta minst 20 timmar i veckan under vardagar.
Företagen du arbetar mot är internationella bolag, att du talar engelska och svenska är därför en förutsättning. Du måste även kunna uttrycka dig väl i skrift på engelska. Talar du dessutom fler språk är det meriterande.
Viktigt för tjänsten är:
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Hos oss på Vialto Partners är kollegorna, tekniken och global rörlighet i fokus.
Vi hjälper internationella företag att hantera frågor som kommer upp i samband med att deras medarbetare flyttar över landsgränserna och byter form för sina anställningar.
Vårt arbete består i att se till att våra kunder är up-to-date med och lyckas efterfölja de nationella och internationella regler på skatte-, socialförsäkrings- och migrationsområdet som gäller vid gränsöverskridande arbetssituationer och för att våra kunder ska kunna ta välgrundade, strategiska beslut för verksamhetens och deras anställdas bästa.
I dagsläget har Vialto Partners ca 6 600 medarbetare över hela världen, varav ca 60 skattejurister och migrationsexperter i Sverige på våra kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Vialto Partners är en global firma vilket betyder att vi arbetar tillsammans, utbildar och kunskapsdelar med våra kollegor runt om i världen varje dag och jobbar mot ett och samma globalt mål.
Hos oss på Vialto Partners är den senaste och bästa tekniken hjärtat i organisationen, helt enkelt eftersom vi vet att den tekniken är vad som krävs för att vara den bästa tänkbara arbetsgivaren och rådgivaren nu och i framtiden. Hos oss på Vialto Partners utbildas och förses alla medarbetare därför med den senaste tekniken för att kunna bidra till att vara den bästa arbetsplatsen och mest relevanta rådgivaren som kan erbjuda sina kunder de bästa mobilitetslösningarna.
Adecco är en av världens största leverantörer av rekryterings- och bemanningstjänster. I Sverige samarbetar vi med företag i hela landet och erbjuder extrajobb, deltidsuppdrag och heltidsanställningar inom en rad olika branscher.
Som konsult hos Adecco får du:
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare:
Sofia Nyberg via sofia.nyberg@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Vi hanterar ansökningar löpande under annonseringstiden.
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Adecco Sweden AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | 6 månader eller längre |
Organisationsnummer | 5564472677 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Backofficepersonal |
Yrkesområde | Administration, ekonomi, juridik |
Adecco Sweden AB söker en person till denna tjänst som backofficepersonal med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som backofficepersonal hos Adecco Sweden AB skickar du in din ansökan senast 2025-10-26.
Källa: Arbetsförmedlingen
Forcit Sweden AB söker en person till tjänsten som byggnadskonsult i Malmö.
2025-09-12
Mer infoErnst & Young AB söker en person till tjänsten som revisor i Malmö.
2025-08-29
Mer infoErnst & Young AB söker en person till tjänsten som skattejurist i Malmö.
2025-08-28
Mer info