Kategorikoordinator - SGD Malmö

Publiceringsdatum: 2025-06-11

Funderar du på att söka jobb inom försäljning, inköp, marknadsföring? Letar du efter en chans att arbeta som inköpskontorist på Human Solutions AB? Nu är det möjligt. Sök nu om du är intresserad av att arbeta heltid hos Human Solutions AB under tills vidare. De letar just nu efter nya medarbetare.

Arbetsplatsen ligger nära tillhands om du är bosatta i Malmö som är tjänsteorten. Human Solutions AB har just nu en ledig tjänst som inköpskontorist. Om du vill ta din karriär till nästa nivå, ta en titt på deras jobbannons och se om jobbet passar dig! Sista ansökningsdagen till jobbet som inköpskontorist hos Human Solutions AB är söndag den tjugoandra juni 2025.


Jobbannons

KATEGORIKOORDINATOR TILL VÅRT KONTOR I MALMÖ 

Vill du vara en nyckelperson i utvecklingen av ett attraktivt och lönsamt sortiment? Är du strukturerad, lösningsorienterad och trivs i en roll med många kontaktytor? Då kan du vara den vi söker!

OM FÖRETAGET

SGD – Golv för Proffs som är Sveriges ledande partner inom kompletta golvlösningar. SGD är ett tillväxtorienterat bolag som omsätter nästan en miljard kronor och finns representerade med 15 olika golvbutiker från Luleå i norr till Malmö i söder. Lokalt sortiment, hög servicenivå, stark lokal närvaro och snabba leveranser är något vi är stolta över. Våra värdeord inom Team SGD är Skärpta, Genuina och Drivna.

OM TJÄNSTEN 

Som Kategorikoordinator arbetar du i nära samarbete med Kategorichefen och har en central roll i att säkerställa att vårt sortiment är uppdaterat, relevant och korrekt registrerat i affärssystemet. Du ansvarar för att produkt- och leveransdata håller hög kvalitet och ligger till grund för rätt prisbild, tillgänglighet och lönsamhet.

ARBETSUPPGIFTER

  • Ansvara för artikeladministration och sortimentsunderhåll – uppdatering, utvärdering och avveckling genom daglig kontakt med våra leverantörer för att inhämta och uppdatera produktinformation.
  • Säkerställa korrekta priser, logistikinformation och produktdata i affärssystemet.
  • Samarbeta med Kategorichef i utveckling och konvertering av sortiment.

DIN PROFIL

Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och lösningsorienterad med ett stort intresse för system och data. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, och du har lätt för att skapa ordning i komplex information.

Vi ser att du har:

  • Gymnasieutbildning som lägsta nivå, gärna kompletterad med vidare studier inom administration eller liknande.
  • Mycket goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel.
  • God systemvana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem – det är meriterande om du arbetat i Garp.
  • Erfarenhet av att arbeta med IT-baserade databaser eller produktdataplattformar är ett stort plus.
  • Förmåga att arbeta strukturerat och prioritera i ett högt tempo.
  • Stark samarbetsförmåga, ansvarskänsla och en vilja att bidra till ett positivt arbetsklimat.

VI ERBJUDER

Hos oss på SGD – Golv för Proffs får du mer än bara ett jobb. Du blir en del av ett växande och värderingsstyrt företag som varje dag strävar efter att vara bäst i branschen. Som Sveriges enda fullsortimentsgrossist inom golv samarbetar vi med marknadens ledande leverantörer – vilket ger dig som medarbetare en unik inblick i hela värdekedjan.

Här får du arbeta i ett engagerat team med korta beslutsvägar, högt i tak och en positiv, lösningsorienterad kultur. Du får vara med och påverka, förbättra och växa – både i din roll och tillsammans med företaget.

Vi söker dig som vill vara med på vår resa, som vågar ta ansvar och som inte räds att kavla upp ärmarna när det behövs. Varmt välkommen till Team SGD!

Start: Omgående, efter överenskommelse.

Omfattning: Heltid

Placeringsort: Malmö

Anställningsform: Tills vidare med 6 månaders provanställning.

Vi har kollektivavtal.

Sista ansökningsdag: 22/6, men urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan dess.

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Kategori- och inköpschef Carina Gyllin: carina.gyllin@sgd.se

Välkommen med din ansökan! 

I denna rekrytering tillhandahåller Human Solutions endast systemstöd. Återkoppling i rekryteringsprocessen ges av det rekryterande företaget. Vi hänvisar vänligen eventuella frågor till angiven kontaktperson.

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnHuman Solutions AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5590225636
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeInköpskontorist
YrkesområdeFörsäljning, inköp, marknadsföring

Ansökan

Human Solutions AB söker en person till denna tjänst som inköpskontorist med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som inköpskontorist hos Human Solutions AB skickar du in din ansökan senast 2025-06-22.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

ST-läkare till VE minnesjukdomar i Malmö

REGION SKÅNE söker en person till tjänsten som st-läkare i Malmö.

2025-06-11

Mer info

Är du vår nästa lösningsarkitekt inom Infor M3? - Malmö

Columbus Sweden AB söker en person till tjänsten som it-arkitekt/lösningsarkitekt i Malmö.

2025-04-04

Mer info

Malmö Opera söker en CNC-operatör!

Malmö Opera och Musikteater AB söker en person till tjänsten som cnc-operatör trä i Malmö.

2025-06-02

Mer info