Administratör till Assemblin – tidsbegränsat uppdrag

Publiceringsdatum: 2025-12-19

Skulle du vilja jobba inom administration, ekonomi, juridik? En möjlighet har öppnat upp för dig att börja arbeta som administrativ assistent hos Bravura Sverige AB. Bravura Sverige AB söker efter en ny anställd på heltid under tills vidare som är redo att ta sin karriär till nästa nivå.

Malmö är platsen där denna position är ledig. Bravura Sverige AB har just nu ett ledigt jobb som administrativ assistent. Har du vad som krävs för att arbeta som administrativ assistent hos Bravura Sverige AB? Ansök innan söndag den sjunde juni 2026 och ta reda på det!


Jobbannons

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till sista februari. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Assemblin. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

 Om företaget

Assemblin är ett av Nordens ledande installations- och serviceföretag inom el, värme, sanitet och ventilation. Med lång erfarenhet och bred kompetens levererar Assemblin smarta och hållbara lösningar till både stora och små projekt inom bygg- och industrisektorn. Företaget har en stark innovationskultur och arbetar aktivt med projekt som bidrar till minskad klimatpåverkan och ökad energieffektivitet. Assemblin finns representerat på många orter i Norden och kännetecknas av en öppen och samarbetsinriktad företagskultur där utveckling, kvalitet och kundnöjdhet står i fokus.

 Arbetsuppgifter

I rollen som administratör kommer du att ha en varierad och viktig funktion i ett projekt. Du granskar och sorterar fakturor samt kostnader, och ser till att all information hanteras korrekt. Du arbetar med loggningssystem för produkter där det är viktigt att allt registreras i rätt ordning och att dokumentationen är tydlig. En stor del av arbetet innebär att ta fram och sortera PDF:er, samt att registrera dessa på ett strukturerat sätt. Du ser även över tidrapporter för inhyrda konsulter och specificerar dessa för olika delar i projektet. Samarbetet med kollegor är centralt och du blir en del av ett sammansvetsat team.

  • Granska och sortera fakturor samt kostnader

  • Hantera loggningssystem för produkter och säkerställa korrekt registrering

  • Ta fram, sortera och registrera PDF:er

  • Ansvara för tidrapporter och specifikation för inhyrda konsulter

 Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

  • Mycket goda kunskaper i Excel är ett krav

  • Meriterande med erfarenhet av ekonomi eller administration

  • Meriterande med erfarenhet av fakturahantering (PDF-format, inget specifikt system krävs)

  • Goda kunskaper i svenska, engelska

I rollen som administratör hos Assemblin trivs du med att ta ansvar och hjälpa till där det behövs. För att lyckas i rollen ser vi att du är lättsam, flexibel och prestigelös – du har lätt för att samarbeta med andra och anpassar dig snabbt till nya arbetsuppgifter och förändringar i vardagen. Du uppskattar att vara en del av ett team och bidrar med en positiv inställning, samtidigt som du är lösningsorienterad och ser till att arbetet flyter på smidigt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet!

Övrig information

Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse

Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.

Har du frågor? Hör gärna av dig!

info@bravura.se

010-171 47 10

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnBravura Sverige AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5567520803
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeAdministrativ assistent
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Bravura Sverige AB söker en person till denna tjänst som administrativ assistent med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som administrativ assistent hos Bravura Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2026-06-07.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Licensadministratör till Fellowmind till vår nya License Desk!

Fellowmind Sweden AB söker en person till tjänsten som orderadministratör i Malmö.

2025-12-18

Mer info

Onsite Support – Konsultuppdrag med möjlighet till övertag

Gigstep AB söker en person till tjänsten som helpdesktekniker/supporttekniker i Malmö.

2025-12-10

Mer info

Utbildningsadministratör (vikariat) till Musikhögskolan

Lunds Universitet söker en person till tjänsten som studieadministratör i Malmö.

2025-12-03

Mer info