Servicekoordinator till Hub 1947

Publiceringsdatum: 2025-09-09

Är du på jakt efter en karriär inom administration, ekonomi, juridik? Vill du ta steget att arbeta som administratör hos Adecco Sweden AB? Nu har du möjligheten. Sök nu om du är intresserad av att arbeta heltid hos Adecco Sweden AB under tills vidare. De letar just nu efter nya medarbetare.

Att bo i närheten av Malmö kan vara en fördel för denna position, så om du redan bor i området bör du överväga att söka jobbet. Adecco Sweden AB söker för närvarande efter ambitiösa individer som vill utvecklas i rollen som administratör. Kolla in deras ledig tjänst och se om du har vad som krävs för att bli en del av deras team. Bli en del av teamet hos Adecco Sweden AB som administratör genom att ansöka senast torsdag den nionde oktober 2025.


Jobbannons

Vill du arbeta i en dynamisk miljö där service, struktur och mänskliga möten står i centrum? Vi söker nu en serviceinriktad och självgående person till rollen som Servicekoordinator till Hub 1947 på Skeppsgatan 19 i Västra Hamnen.

Om tjänsten

Som Servicekoordinator är du ansiktet utåt i Granitors fastighet Hub 1947. I fastigheten arbetar du i reception med att ge service till hyresgästerna, både konventionella hyresgäster i egna lokaler och de som hyr in sig på kontorshotellen.

Du arbetar också med konferensverksamheten och ser till att bokningar, förberedelser, catering, genomförande och logistik fungerar. Rollen är bred, praktisk och social och du blir en nyckelperson i den dagliga driften och ett stöd till såväl hyresgäster som besökare. Ingen dag är den andra lik!

Vid behov stöttar du även upp i Granitors fastigheter Drivbänken och Fyrtornet som ingår i kvarteret Embassy of Sharing i Hyllie.

Tjänsten som Servicekoordinator innebär bland annat:

  • Ta emot och hjälpa besökare, hyresgäster och leverantörer
  • Ansvara för konferensbokningar, catering, teknik och lokalernas förberedelse
  • Hantera kontorsservice såsom post, växel, nyckel- och tagghantering
  • Arbeta med digitala system för mötesrumsbokning, informationsskärmar och intern kommunikation
  • Stöttning vid nätverksfrukostar, events och hjälpa till att driva försäljning kring uthyrning och konferens
  • Utföra dagliga kontrollrundor för att säkerställa att lokalerna på kontorshotellen är representativa
  • Vara behjälplig kommersiell förvaltare med olika administrativa uppgifter samt vid visningar och introduktioner av nya hyresgäster

Du får arbeta i unika miljöer som präglas av hållbarhet, god gemenskap och trevliga hyresgäster. Arbetstiden är förlagd måndag till fredag på dagtid.

Om dig

Vi söker dig som är ansvarstagande, serviceinriktad, flexibel och självgående med ett genuint engagemang för människor och service. Du trivs i en varierad vardag, har lätt för att skapa goda relationer och är van vid att strukturera och prioritera arbetsuppgifter. Du har ett tekniskt intresse och känner dig bekväm med tekniska faciliteter (skärmar/fjärrkontroller/kablar mm) samt digitala verktyg som appar och bokningssystem.

För att lyckas i rollen ser vi att du:

  • Har tidigare erfarenhet av serviceinriktat arbete med personlig kundkontakt
  • Har logistiskt tänk och vana av att planera events eller konferenser
  • Grundläggande teknisk och digital kompetens
  • Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift

Tidigare erfarenhet från reception, kontorsservice, event eller hotell är meriterande, men vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och din vilja att utvecklas i rollen.

Om Adecco

Adecco är en av världens största leverantörer av rekryterings- och bemanningstjänster. I Sverige samarbetar vi med företag i hela landet och erbjuder extrajobb, deltidsuppdrag och heltidsanställningar inom en rad olika branscher.

Som konsult hos Adecco får du:

  • Kollektivavtal, försäkringar och rätt till semesterersättning
  • Stöd från engagerade konsultchefer
  • Möjlighet att utvecklas och bygga ett värdefullt nätverk

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare:

Matilda Nilsson via Matilda.Nilsson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Vi gör löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnAdecco Sweden AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5564472677
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeAdministratör
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Adecco Sweden AB söker en person till denna tjänst som administratör med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som administratör hos Adecco Sweden AB skickar du in din ansökan senast 2025-10-09.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Extrajobb som Servicekoordinator till Embassaden och Hub1947

Adecco Sweden AB söker en person till tjänsten som administratör i Malmö.

2025-08-25

Mer info

Operatör inom läkemedelstillverkning

Bravura Sverige AB söker en person till tjänsten som operatör läkemedelstillverkning i Malmö.

2025-08-25

Mer info

Maskinoperatör/Produktionsmedarbetare sökes till läkemedelsföretag i Malmö

Svenska Storesupport Bemanning AB söker en person till tjänsten som operatör läkemedelstillverkning i Malmö.

2025-08-25

Mer info