Publiceringsdatum: 2025-11-06
Skulle du vilja jobba inom data/it? Nu har du chansen att börja jobba som helpdesktekniker/supporttekniker hos Bravura Sverige AB. Bravura Sverige AB söker någon som vill arbeta heltid under tills vidare. Kanske är det du?
Denna tjänst finns tillgänglig i Malmö som är tjänsteorten. Bravura Sverige AB söker för närvarande efter ambitiösa individer som vill utvecklas i rollen som helpdesktekniker/supporttekniker. Kolla in deras ledig tjänst och se om du har vad som krävs för att bli en del av deras team. Du har fortfarande tid att söka jobbet som helpdesktekniker/supporttekniker hos Bravura Sverige AB om du sickar in din ansökan senast sista ansökningsdag som är söndag den nittonde april 2026.
Är du en lösningsorienterad och serviceinriktad person med tekniskt intresse som vill göra skillnad för kunder varje dag? Hos Lundaman Instrument AB blir du en viktig del av teamet där du ger snabb och personlig teknisk support, hjälper kunder steg för steg till lösningar och bidrar till att verksamheten flyter smidigt. Välkommen med din ansökan!
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Lundaman Instrument AB.
Om företaget
Lundaman Instrument är en av Sveriges ledande leverantörer av vågsystem för hjullastare och truckar. I över 30 år har de erbjudit marknaden pålitliga, användarvänliga produkter med fokus på precision, enkelhet och service i toppklass.
Med sitt totalkoncept – försäljning, rådgivning, installation, utbildning, service, specialanpassning, uppdatering och vidareutveckling av produkter och programvaror – är Lundaman en komplett helhetsleverantör.
Företaget har alltid haft användaren i centrum när produkter utvecklas. Från att ha erbjudit ett enklare vågsystem har Lundaman vuxit till att idag leverera en komplett lösning med både hård- och mjukvara som samverkar för att ge användaren maximal funktion och driftsäkerhet. Lundamans produkter är svenskutvecklade och producerade, både hård- och mjukvara, vilket garanterar kvalitet, snabb support och korta beslutsvägar.
Arbetsuppgifter
I rollen som teknisk support hos Lundaman blir du en viktig del av teamet och en uppskattad kontakt för företagets kunder. Huvuddelen av din vardag består av att ge snabb, professionell och personlig telefonsupport, där du tar emot samtal, felsöker tekniska problem och guidar kunderna steg för steg till lösningar. Du följer även upp ärenden noggrant för att säkerställa att varje kund känner sig sedd, trygg och väl omhändertagen.
Arbetet innefattar också tekniska och administrativa uppgifter, såsom att förbereda montagedelar, tillverka kablar, programmera skrivare, dokumentera i CRM-system samt hantera lager och materialflöden. När du har kommit in i rollen finns dessutom möjlighet att delta i fältarbete, vilket ger variation, praktisk erfarenhet och chans att utveckla din kompetens ytterligare.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
För att trivas i rollen som teknisk support hos Lundaman är det viktigt att du är lyhörd och duktig på att hantera människor. Du har förmågan att metodiskt guida kunder genom problem, så att de känner sig sedda och omhändertagna. Du tar ansvar för att följa upp ärenden och lämnar inget halvdant, kundnöjdhet är alltid i fokus.
Vidare ser vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och tekniskt intresserad, med en vilja att förstå system och produkter. Samtidigt är du strukturerad och organiserad, vilket gör att du kan arbeta självständigt, hålla ordning på arbetsflöden och bidra till att verksamheten fungerar smidigt. Rollen passar dig som trivs med att kombinera kundkontakt med praktiskt tekniskt arbete och som vill göra skillnad varje dag genom att ge Lundamans kunder en positiv upplevelse.
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Malmö Lön: Fast månadslön
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen
| Antal tjänster | 1 |
|---|---|
| Arbetstid | Heltid |
| Företagsnamn | Bravura Sverige AB |
| Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
| Omfattning | Tills vidare |
| Organisationsnummer | 5567520803 |
| Typ av anställning | Vanlig anställning |
| Yrke | Helpdesktekniker/Supporttekniker |
| Yrkesområde | Data/IT |
Bravura Sverige AB söker en person till denna tjänst som helpdesktekniker/supporttekniker med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som helpdesktekniker/supporttekniker hos Bravura Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2026-04-19.
Källa: Arbetsförmedlingen
Roi Rekrytering Sverige AB söker en person till tjänsten som elingenjör i Malmö.
2025-06-05
Mer infoKnowit AB (Publ) söker en person till tjänsten som databasutvecklare i Malmö.
2025-08-29
Mer infoStudentconsulting Sweden AB (Publ) söker en person till tjänsten som laboratorieassistent i Malmö.
2025-10-09
Mer info