Publiceringsdatum: 2025-06-26
Har du övervägt att arbeta inom administration, ekonomi, juridik-branschen? Det är nu möjligt för dig att få jobb som kundtjänstmedarbetare hos Telavox AB. Om du vill arbeta heltid hos Telavox AB, har de just nu en tjänst tills vidare som kan passa dig.
Arbetsplatsen ligger nära tillhands om du är bosatta i Malmö som är tjänsteorten. Telavox AB söker efter fler duktiga individer som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare. De har just nu ett ledigt jobb som kundtjänstmedarbetare som kan vara av intresse för dig. Du har fortfarande tid att söka jobbet som kundtjänstmedarbetare hos Telavox AB om du sickar in din ansökan senast sista ansökningsdag som är lördag den tjugonionde november 2025.
Handling incoming customer requests via phone and email, resolving non-complex issues on the first contact
Responding to tickets within 8 working hours and ensuring professional case documentation
Driving escalations together with SOC (Service Operations Center) to secure the best solutions
Collaborating with our Customer Success Managers and Key Account Managers
Actively demonstrating product value, helping customers optimize their usage of Telavox’s services
Experience in customer service, technical support, or a similar role
Fluent in Finnish, Swedish, and English, both written and spoken
Enjoys problem-solving with a hands-on and solution-focused approach
Good communication skills and comfortable handling customer interactions
Basic technical understanding and an interest in troubleshooting IT issues
Able to work both independently and as part of a team
Eager to learn and share knowledge to improve processes and customer experience
You enjoy interacting with people and feel motivated when the job involves challenges and problem-solving
Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. As a digital mobile operator, we develop and own our all-in-one communication platform, which integrates telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centers, giving businesses a smarter way to connect. Today, we’re a thriving company with 1.9 billion SEK in revenue and 500+ Telavoxers across nine countries. We embrace AI and automation to push the boundaries of business communication. We offer flexible work options and adaptable hours, giving you the freedom to balance life and career while staying connected to our vibrant Telavox culture.
How to apply!At Telavox, we don't focus on fitting in; we focus on making room for everyone. We’re always on the lookout for great talent, so applications are reviewed continuously. If you're ready to be part of an innovative, AI-driven telecom company, apply today with your CV and cover letter in English.
For any questions, feel free to reach out to Talent Acquisition Partner Ami Faraguna at ann-marie.faraguna@telavox.com " rel="nofollow" target="_BLANK">https://career.telavox.com/jobs/ann-marie.faraguna@telavox.com">
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Telavox AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | Tills vidare |
Organisationsnummer | 5566007786 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Kundtjänstmedarbetare |
Yrkesområde | Administration, ekonomi, juridik |
Telavox AB söker en person till denna tjänst som kundtjänstmedarbetare med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Telavox AB skickar du in din ansökan senast 2025-11-29.
Källa: Arbetsförmedlingen
Telavox AB söker en person till tjänsten som kundtjänstmedarbetare i Malmö.
2025-07-04
Mer infoBravura Sverige AB söker en person till tjänsten som kundtjänstmedarbetare i Malmö.
2025-07-03
Mer infoPosition Green AB söker en person till tjänsten som helpdesktekniker/supporttekniker i Malmö.
2025-07-04
Mer info