Account Manager till Light My Fire!

Publiceringsdatum: 2024-03-06

Skulle du vilja jobba inom försäljning, inköp, marknadsföring? Letar du efter en chans att arbeta som account manager på Academic Work Sweden AB? Nu är det möjligt. Academic Work Sweden AB söker efter en ny anställd på heltid under 6 månader eller längre som är redo att ta sin karriär till nästa nivå.

Denna tjänst finns tillgänglig i Malmö som är tjänsteorten. Företaget Academic Work Sweden AB erbjuder just nu spännande karriärmöjligheter. Om du vill jobba som account manager har de nu ett ledigt jobb - kolla in annonsen för att se om du har rätt erfarenhet. Bli en del av teamet hos Academic Work Sweden AB som account manager genom att ansöka senast lördag den sjätte april 2024.


Jobbannons

Är du redo att tända din karriär som Account Manager hos Light My Fire? De söker nu sin nya kollega som inte bara brinner för att bygga relationer, utan också delar deras engagemang för ett liv i harmoni med naturen! Ansök nu och följ med på deras innovativa resa, där ödmjukhet och nyfikenhet är nyckeln till framgång!

OM TJÄNSTEN

Välkommen till Light My Fire, en värld där utomhuslivet blir en färgsprakande upplevelse av äventyr och funktion! Företaget grundades 1995 och är banbrytare inom innovativa utomhusprodukter som du kan finna i över 50 länder. På deras kontor i Malmö finner du ett sammansvetsat gäng där prestigelöshet genomsyrar miljön samt kulturen. Med produktionsfabrik i Västervik garanterar de kvalitet och korta ledtider samtidigt som de minimerar miljöpåverkan!

Light My Fire producerar ett flertal olika produkter, kärnprodukten är deras Mayasticks som är en 100% naturlig, kådrik eldstartare. I sortiment hittar du även deras ikoniska produkt Spork - en kombination av sked, gaffel och kniv, samt ett flertal till olika produkter som är skapade för att förenkla utomhuslivet!

Om rollen

I din roll som Account Manager på Light My Fire får du en mångfacetterad och dynamisk position där du har möjlighet att ta egna initiativ och skapa din egen struktur anpassad efter de behov och möjligheter som finns ute på marknaden. Rollen innebär ett betydande ansvar och kräver kreativt tänkande när det gäller marknadsföring av Light My Fires produkter. Det är din uppgift att vara innovativ i att nå ut till potentiella kunder, oavsett om det handlar om att kontakta dem via telefon eller mejl, besöka dem personligen eller delta på mässor. Du kommer att ta hand om hela försäljningsprocessen, från prospektering till att omvandla en intresserad kund till en nöjd köpare. Därefter kommer du att fortsätta att vårda och stödja kunden på bästa möjliga sätt för att säkerställa långsiktiga relationer och framgångsrika samarbeten.

Med din nyfikenhet har du friheten att utforska olika tillvägagångssätt för att maximera företagets närvaro och öka försäljningen, samtidigt som du utvecklar långsiktiga relationer med kunderna.

Du erbjuds

  • Hållbarhetsfokus och Socialt Ansvarstagande: Light My Fire har starkt fokus på hållbarhet och socialt ansvarstagande där du får vara med och påverka, på riktigt
  • Frihet under ansvar: Du får möjlighet att tänka utanför boxen och forma rollen utefter dina spetskompetenser
  • Affärsutveckling och Relationshantering: Ansvara för att bygga nya samt utveckla befintliga kundrelationer
  • Utvecklingsmöjligheter: Light My Fire befinner sig i en spännande tillväxtfas och du får möjligheten att växa tillsammans med företaget

VI SÖKER DIG SOM

Som ser detta som ditt nästa kliv där du får möjlighet att utvecklas, samt:

  • Har relevant arbetslivserfarenhet inom försäljning, där du arbetat med hela säljcykeln.
  • Har erfarenhet av att driva eller leda egna projekt.
  • Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift.
  • Har B-körkort.

Det är meriterande om du

  • Har erfarenhet av att ha arbetat i tillväxtbolag
  • Har erfarenhet av att arbeta med produkter utifrån ett hållbarhetsperspektiv

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Samarbetsinriktad
  • Ansvarstagande
  • Affärsinriktad
  • Resultatinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET

Nyfiken på att veta mer? Klicka här för att komma till deras hemsida!

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnAcademic Work Sweden AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning6 månader eller längre
Organisationsnummer5565595450
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeAccount manager
YrkesområdeFörsäljning, inköp, marknadsföring

Ansökan

Academic Work Sweden AB söker en person till denna tjänst som account manager med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som account manager hos Academic Work Sweden AB skickar du in din ansökan senast 2024-04-06.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Account Manager till Jobsafe

Bravura Sverige AB söker en person till tjänsten som account manager i Malmö.

2024-04-16

Mer info

Account Manager till Jurek Syd

Jurek Recruitment & Consulting AB söker en person till tjänsten som account manager i Malmö.

2024-04-15

Mer info

Account Manager till Qwio!

Qwio Group AB söker två personer till tjänsten som account manager i Malmö.

2024-04-19

Mer info