Transportadministratör

Publiceringsdatum: 2024-04-15

Letar du efter möjligheter att arbeta inom försäljning, inköp, marknadsföring? Positionen som account manager hos Randstad AB är öppen och väntar på en lämplig kandidat - kan det vara du? Randstad AB söker en medarbetare på heltid som vill arbeta 3 månader – upp till 6 månader. Kan det vara du?

Platsen där jobbet finns ledigt är i Malmö. Randstad AB har just nu en ledig tjänst som account manager. Om du vill ta din karriär till nästa nivå, ta en titt på deras jobbannons och se om jobbet passar dig! Här är chansen att bli en del av Randstad AB och jobba som account manager! Ansök senast tisdag den trettionde april 2024.


Jobbannons

Arbetsbeskrivning

Är du en mångsidig och detaljfokuserad administratör med erfarenhet inom transport- och logistikbranschen? Vi söker en konsult till vår globala kund i Malmö som har omgående behov av en medarbetare som kommer bli vår kunds primära kontaktpunkt för kundförfrågningar och se till att effektivt hantera dessa. Du kommer primärt hantera administration i form av orderhantering och diverse kundlösningar.

Heltidsuppdrag till och med september.

Arbetstid: Mån-fre 08.00-17.00.

På plats på kunds kontor i Malmö. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se, senast 2024.04.30. Löpande urval tillämpas. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amelie Lindell, amelie.lindell@randstad.se.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden

Du kommer i rollen bli vår kunds primära kontaktpunkt för förfrågningar, sitta med orderhanteringar och transportadministration. Du kommer identifiera avvikelser och implementera nödvändiga åtgärder vid dessa. Likaså kommer du koordinera försändelser och säkerställa rätt leverans i rätt tid tillsammans med ditt team. 

Du kommer tillhöra ett trevligt, lite mindre, sammansvetsat team på arbetsplatsen som jobbar mycket tillsammans i det dagliga arbetet. Här hjälper man varandra, på plats och på annan ort, för att tillsammans skapa rätt förutsättningar och fortsätta leverera bra resultat. 

Kvalifikationer

Vi ser att du är en analytisk, snabbtänkt och problemlösande person. Du är en lagspelare som självständigt och tillsammans med ditt team ser till att med glädje nå gemensamma mål. Du trivs i en varierande roll där mycket händer samtidigt och där multitasking blir ditt mellannamn.

Du har: 

• Minst två års erfarenhet av liknande roll i transportbranschen alt. en utbildning inom transport och haft LIA-perioder inom området

• Erfarenhet av analytiskt arbete 

• Bra kommunikativa egenskaper, på både svenska och engelska – tal & skrift 

• Kunskaper i MS-Office, Excel främst 

Mycket meriterande med erfarenhet av biltransport sedan tidigare.

Om företaget

Randstad

På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnRandstad AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning3 månader – upp till 6 månader
Organisationsnummer5562421718
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeAccount manager
YrkesområdeFörsäljning, inköp, marknadsföring

Ansökan

Randstad AB söker en person till denna tjänst som account manager med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som account manager hos Randstad AB skickar du in din ansökan senast 2024-04-30.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Experienced Embedded Software Developer

Knowit AB (Publ) söker en person till tjänsten som systemutvecklare/programmerare i Malmö.

2024-04-30

Mer info

Yrkeslärare inom fastighet till Universitetsholmens gymnasium

Malmö kommun söker en person till tjänsten som yrkeslärare i Malmö.

2024-04-30

Mer info

Senior Backendutvecklare

Visma Draftit AB söker en person till tjänsten som backend-utvecklare i Malmö.

2024-04-30

Mer info