Kundtjänstmedarbetare/Hyresadministratör till Bredablick!

Publiceringsdatum: 2024-03-11

Är du intresserad av att jobba inom administration, ekonomi, juridik? Nu har du chansen att börja jobba som backofficepersonal hos Bredablick Förvaltning i Sverige AB. Sök nu om du är intresserad av att arbeta heltid hos Bredablick Förvaltning i Sverige AB under tills vidare. De letar just nu efter nya medarbetare.

Arbetsplatsen ligger nära tillhands om du är bosatta i Malmö som är tjänsteorten. Bredablick Förvaltning i Sverige AB söker efter fler duktiga individer som vill arbeta som backofficepersonal. De har just nu ett ledigt jobb som backofficepersonal som kan vara av intresse för dig. Här är chansen att bli en del av Bredablick Förvaltning i Sverige AB och jobba som backofficepersonal! Ansök senast onsdag den tjugoåttonde augusti 2024.


Jobbannons

Om

oss

Vi

ser om ditt hus! Bredablickgruppens

ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat: Bredablick Förvaltning

och Bredablick Facility Services. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och

mer specifikt avdelningen Backoffice.

Med en stark

tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en

arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld

med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra

till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss

och vår historia här!

Om

tjänsten

Just nu söker vi

en hyresadministratör som även arbetar med kundtjänst och som

långsiktigt vill vara med och bidra till att utveckla vår

avdelning.

Som

hyresadministratör kommer du främst att arbeta med panthantering, överlåtelser,

andrahandsuthyrningar, betalsätt, samt andra spännande projekt. Som

kundtjänstmedarbetare kommer du vara den första kontaktpunkten för våra kunder

och ansvara för inkommande samtal och mejl som omfattar allt från frågor

kring ekonomisk förvaltning till uthyrning och övriga frågor. Det

kan till exempel gälla: fakturafrågor, frågor vid försäljning av bostad och uthyrning av förråd

osv.

Ditt arbete

kommer att vara varierat och ibland krävande, men vi tror att du är redo

att ta dig an utmaningarna med en positiv inställning och med en vilja att

göra skillnad. Bredablick utvecklas ständigt och du bör därför trivas med

förändringar och ha en vilja till att utvecklas långsiktigt

tillsammans med oss.

Arbetet

innefattar såväl självständigt arbete som arbete i nära

samarbete med dina kollegor på avdelningen, där din förmåga att samarbeta och

bidra till en positiv arbetsmiljö kommer att värderas högt. Teamet

består idag av en chef, 16 heltidsanställda och sex timanställda.

Vi

söker dig som

  • Har 1-2 års erfarenhet av administration eller kundtjänst
  • Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i

skrift

  • Trivs med att arbeta i grupp
  • God datavana samt tidigare erfarenhet av Excel ses som meriterande
  • Meriterande med eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi eller

fastighetsföretagande

Som

person är du

  • Flexibel - Du har förmågan att snabbt kunna ställa om och

prioritera effektivt

  • Noggrann- Du är uppmärksam på detaljer i arbetet och strävar efter

hög kvalité i ditt arbete

  • Har god samarbetsförmåga - Då du både kommer arbeta nära ditt

team samt gentemot flera olika funktioner i koncernen är det viktigt att

du är kommunikativ, lyhörd och trivs med att arbeta tillsammans

med andra

  • Har god problemlösningsförmåga- Du är duktig på att identifiera

problem och hitta effektiva lösningar

  • Har hög arbetsmoral - Du drivs av att utveckla dig själv och nå dina mål

Övrig

information

  • Placering: Malmö
  • Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning
  • Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt

Några rader från ansvarig chef på avdelningen för

administration/kundtjänst

denna avdelning kommer du att mötas av en härlig uppsättning av kollegor. Vi

arbetar nära varandra för att tillsammans lösa det löpande arbetet samtidigt som vi

driver bolaget framåt med nya idéer och rutinförslag. Visionen är att alla ska kunna lite av allt för att ha koll på helheten, men utöver det även utveckla expertis inom specifika områden. Synergin

mellan administrationen & kundtjänsten är stark vilket bidrar till att

arbete och samverkan mellan de olika områdena, vilket gynnar likväl den personliga

utvecklingen såsom företagets.

Som anställd på vår avdelning arbetar du mycket med frihet under ansvar där vi samtidigt förväntar oss engagemang, hög arbetsmoral och att du vill vara en bidragande faktor för att driva avdelningen framåt.

Hoppas denna roll lockar dig att vilja bli en

del av vårt team, Hanna"

Låter

det intressant? Ansök redan idag då

vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är

tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnBredablick Förvaltning i Sverige AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5567591176
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeBackofficepersonal
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Bredablick Förvaltning i Sverige AB söker en person till denna tjänst som backofficepersonal med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som backofficepersonal hos Bredablick Förvaltning i Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2024-08-28.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Psykolog till Nova Psykiatri (Malmö)

Nova Psykiatri Sverige AB söker en person till tjänsten som psykolog i Malmö.

2024-04-29

Mer info

Operativ inköpare till Mediplast i Malmö

Tng Group AB söker en person till tjänsten som inköpare i Malmö.

2024-04-25

Mer info

Skolsköterska till Lindängeskolan

Malmö kommun söker två personer till tjänsten som skolsköterska i Malmö.

2024-04-25

Mer info