Co-worker Multi-channel team

Publiceringsdatum: 2024-04-09

Är du på jakt efter en karriär inom administration, ekonomi, juridik? Ett spännande jobb som kundtjänstmedarbetare hos Ikano Bank AB (publ) väntar på dig - varför inte söka idag? Om du vill arbeta heltid hos Ikano Bank AB (publ), har de just nu en tjänst tills vidare som kan passa dig.

Platsen där jobbet finns ledigt är i Malmö. Om du letar efter en spännande karriär inom kundtjänstmedarbetare-branschen, har Ikano Bank AB (publ) just nu två lediga jobb som kan vara av intresse. Bli en del av teamet hos Ikano Bank AB (publ) som kundtjänstmedarbetare genom att ansöka senast onsdag den första maj 2024.


Jobbannons

Som medarbetare i multi-channel teamet kommer du att vara våra kunders första kontaktpunkt i våra digitala kanaler. Du ser alltid till att vi levererar en förstklassig kundupplevelse som uppfyller och överträffar våra mål inom försäljning, kundnöjdhet och tillgänglighet. Tillsammans med dina kollegor kommer du att säkerställa att vi har en prestations- och feedbackkultur som är i linje med våra värderingar.

Förväntningar

  • Du förväntas leverera enastående service till våra kunder och genomföra kundmöten i alla kanaler (Chatt, mail och telefon.)
  • Expert inom digital kommunikation.
  • Du har ett proaktivt arbetssätt gällande utvecklingen av våra kundmöten i digitala kanaler.
  • Expert på försäljning via digitala kanaler.
  • Arbeta aktivt med att identifiera förbättringsområden eller möjligheter för automatisering av processer.
  • Driva egna projekt mot givna mål.
  • Led dig själv med Ikano-värderingarna i åtanke.
  • Bidra till att bygga ett starkt team med sammanhållning, med Ikanos värderingarna som riktlinje.

Är du rätt person för rollen?

Som person brinner du för att våra digitala kanaler når sin fulla potential. Måluppfyllnad är något som ligger dig varmt om hjärtat och du älskar att leverera.

Du brinner för att förändra vårt arbetssätt och gillar att tänka annorlunda. Du strävar efter självledarskap och har en klar inställning om att allting är möjligt

Kunskaper

  • Bred kunskap om våra produkter och system, samt viljan att lära dig mer.
  • Kunskap om hur våra kundmöten skall hanteras och hur det påverkar våra mål.
  • Förstår vikten av att integrera våra värderingar i våra kundmöten.
  • Gedigen erfarenhet av kundservice eller relaterat inom en kundcentermiljö eller inom finans och försäljning.
  • Tidigare erfarenhet av digitala kundmöten.
  • Förståelse för hur ditt arbete bidrar till bankens övergripande mål.

Nyckelkompetenser

  • Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
  • Trivs i en roll fokuserad på resultat och digital transformation/kommunikation.
  • Goda skriftliga färdigheter.
  • Förmåga att anpassa kundmötet efter kunden.
  • Kapabel till självledarskap och tar ansvar för din egen utveckling.
  • Förmåga att upptäcka områden för förbättring och agera därefter.
  • Kan hantera en agil och snabbt föränderlig arbetsmiljö.

Låter det intressant? Då är du varmt välkommen med din ansökan snarast.

Om jobbet

Antal tjänster2
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnIkano Bank AB (publ)
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5164060922
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeKundtjänstmedarbetare
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Ikano Bank AB (publ) söker två personer till denna tjänst som kundtjänstmedarbetare med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Ikano Bank AB (publ) skickar du in din ansökan senast 2024-05-01.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Team Manager

IKEA of Sweden AB söker en person till tjänsten som teamledare i Malmö.

2024-04-30

Mer info

Teamleader inom cleantech till 1komma5°

Meet a Group international AB söker en person till tjänsten som teamledare i Malmö.

2024-04-24

Mer info

Plant Technical Support, Team Lead (51695)

Vestas Northern Europe AB söker en person till tjänsten som teamledare i Malmö.

2024-04-25

Mer info