Order- och kundsupport till CEES i Malmö!

Publiceringsdatum: 2024-04-17

Letar du efter möjligheter att arbeta inom försäljning, inköp, marknadsföring? Vill du ta steget att arbeta som orderadministratör hos Framtiden i Sverige AB? Nu har du möjligheten. Framtiden i Sverige AB söker någon som vill arbeta heltid under tills vidare. Kanske är det du?

Malmö är platsen där denna position är ledig. Framtiden i Sverige AB har just nu ett ledigt jobb som orderadministratör. Har du vad som krävs för att arbeta som orderadministratör hos Framtiden i Sverige AB? Ansök innan fredag den sjuttonde maj 2024 och ta reda på det!


Jobbannons

Är du en strukturerad lagspelare med en nyfikenhet som driver dig framåt? Då kan rollen som Order- och kundsupport hos CE Engineering Solutions vara något som passar dig! Ta chansen och bli en del av ett agilt team med kund i fokus. CE Engineering Solutions är inte bara ett teknikföretag, det är en dynamisk kraft som driver innovation framåt. Företaget skapar och tillverkar specialanpassade fordonslösningar främst för byggmaskins- och gruvindustrin. Genom nära samarbete med sina kunder skapar de banbrytande lösningar som ökar produktiviteten och utvidgar användningsområdena baserat på specifika behov och önskemål. Deras ambition? Att bli Europas främsta leverantör av specialmaskiner inom dessa segment. I utkanten av Malmö, med ett dedikerat team på cirka 60 engagerade medarbetare, driver bolaget en gemensam vision framåt. Även om CE Engineering Solution är ett självständigt företag är de helt ägda av Volvo Construction Equipment, en del av Volvo Group. Om rollen: Som en del av teamet kommer du att arbeta sida vid sida med kollegor som brinner för att leverera speciallösningar till kunder. I säljavdelningen knyter ni samman ingenjörer, produktion, inköpsteam och kunder för att tillsammans uppnå de bästa resultaten. I rollen som Order- och kundsupport är du hjärtat i verksamheten med ansvar för att registrera företagskunder och hålla koll på varje orderresa från början till slut. Du tar emot beställningar, koordinerar transport, och ser till att kunderna får sina maskiner på överenskommen tid och plats – till överenskommen kostnad och kvalitet. Du kommer även att hantera faktureringar och ha löpande mejlkontakt som rör förfrågningar vilket innebär full kontroll över hela processen, ofta i samarbete med säljkollegor och supportteam. Det kan handla om allt från reservdelar till priser och här får du möjlighet att göra verklig skillnad varje dag. Men det stannar inte där – här finns det utrymme för att växa och utvecklas! Om du har tekniskt kunnande kan du bli en ovärderlig stöttepelare för säljteamet. Dessutom kan du kan arbeta med allt från att skapa försäljningsmaterial till att hantera sociala medier beroende på intresse. Arbetsuppgifter: •Löpande uppföljning med kunder genom koordinering av transport och leverans •Fakturahantering •Mejlkontakt •Ansvar för marknadsmaterial och kommunikationskanaler Vem söker vi? Som person trivs du i sociala sammanhang och har lätt för att kommunicera med andra. Du är energisk, utåtriktad och tycker om att bygga relationer med både kollegor och kunder. Du har förmågan att hålla ordning på många uppgifter samtidigt och prioritera dem effektivt. Utöver det ser vi gärna att du är en nyfiken individ med en ständig strävan efter att lära dig nya saker och förstå kundbehov och önskemål. Kvalifikationer: •Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift •Du har erfarenhet från servicebranschen eller en administrativ roll och vet hur du bemöter kunder på bästa möjliga sätt. Meriterande: •Har du arbetat i Monitor eller annat affärssystem är det meriterande •Erfarenhet av Excell och/eller fakturahantering är ett plus •Intresse eller erfarenhet av fordonsbranschen eller tekniskt arbete välkomnas •Intresse för webbdesign eller arbete med sociala medier är också önskvärt Om Framtiden AB: Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För tjänsten som Order- och kundsupport till CE Engineering Solutions kommer du inledningsvis vara anställd konsult via oss på Framtiden, för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Rekryteringsprocess: 1. CV-urval 2. Intervju med Framtiden 3. Personlighetstest 4. Referenstagning 5. Intervju med kund Villkor: Omfattning: Heltid Startdatum: Enligt överenskommelse Placeringsort: Malmö Arbetstider: 08.00-17.00

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnFramtiden i Sverige AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5566865142
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeOrderadministratör
YrkesområdeFörsäljning, inköp, marknadsföring

Ansökan

Framtiden i Sverige AB söker en person till denna tjänst som orderadministratör med placerings i Malmö. Om det låter intressant att arbeta som orderadministratör hos Framtiden i Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2024-05-17.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Studie- och yrkesvägledare till Bäckagårdsskolan

Malmö kommun söker en person till tjänsten som studie- och yrkesvägledare i Malmö.

2024-04-29

Mer info

Brand- och Riskingenjör till Tyréns i Malmö!

Framtiden i Sverige AB söker en person till tjänsten som brandingenjör i Malmö.

2024-03-20

Mer info

En varm och glad assistent sökes till kille i Malmö!

God Assistans i Syd AB söker en person till tjänsten som personlig assistent i Malmö.

2024-03-20

Mer info